Πως να σκοτώσεις τα φυτά σου (σε όμορφες γλάστρες)

skeputinblog-2

Όταν επαναπατρίστηκα μετά από 10 χρόνια κόντρας και αλητείας (χωρίς παπάκια) στην όμορφη ελληνική επαρχία μας, βρήκα τον εαυτό μου να έχει στη διάθεση του μεγατόνους ελεύθερου χρόνου. Θες ο καθαρός αέρας, θες οι κοντινές αποστάσεις, θες ότι στα χωριά ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ, κάπως έτσι άρχισα να παρατηρώ τους ανθρώπους γύρω μου να δω πως περνάνε τον χρόνο τους όταν δεν έχουν αρκετά λεφτά για ναρκωτικά έχουν τελειώσει με τις δουλειές τους.

Οι πρώτες διακοσιεςδεκαπέντε ασχολίες απορρίπτονται δια ροπάλου, κυρίως επειδή συνοψίζονται στις εξής τρεις

  • Παντρέψου
  • Κάνε παιδιά
  • Περίμενε να παντρευτούν τα παιδιά σου για να έχεις μια δεύτερη ευκαιρία

Και επειδή η ζωή μου ήταν μοναχική και οι φίλοι μου έλεγαν δεν ….(ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ)…που δεν..(ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ)…-δεν πας για ψάρεμα; αποφάσισα να αντιστρέψω τα στερεότυπα και αντί για ψάρεμα να ακολουθήσω την κηπουρική, ασχολία που ταιριάζει σε ανθρώπους του πνεύματος.

2e84db3a8d9fc1c6a4feedb565b6cb7a

Έτσι, όταν έφτιαξα το μπαλκόνι μου έβαλα στην -άχρηστη πια- λεκάνη της γάτας μου λίγο χώμα και μερικά ξερά φασόλια. Μετά από 10 λεπτά σκληρής δουλειάς, τίναξα το χώμα από πάνω μου και έφτιαξα ένα τζην τόνικ. Τα φασόλια βγήκαν σε λίγες μέρες και γέμισαν με το καταπράσινο χρώμα τους το μουντό μπαλκόνι μου.

Και μετά ήρθε η Βούλα.

Η Βούλα αν ήταν σούπερ ήρωας θα ήταν ο Πράσινος Αντίχειρας, η Εκδικητήτρια των Ζιζανίων, ο Γητευτής των Καλλωπιστικών Φυτών Εσωτερικών και Εξωτερικών Χώρων, γιατί όταν εγώ έβαζα φασόλια η Βούλα έκανε αυτό:

giphy

Καλά, όχι αυτό ακριβώς, αλλά κάτι τέτοιο, ξέρετε τώρα

Αφού με έβρισε που έβαλα φασόλια (λες και δεν είναι φυτά) και που δε πήρα μια γλάστρα (λες και δε φύτρωσαν στο αμμοδοχείο) και που σιγά τι έκανα και είμαι και περήφανη (λες και δεν έσκαψα) μου έφερε έναν βασιλικό που διώχνει και τα κουνούπια (δεν τα διώχνει). Και από τότε λες και δεν είχα αρκετά προβλήματα στο να μεγαλώσω τον εαυτό μου έπρεπε να μεγαλώσω και αυτά.

Η Βούλα συνέχισε να μου φέρνει φυτά, εγώ συνέχισα να μην αγοράζω γλάστρες οπότε μετά από την αχρείαστα μεγάλη εισαγωγή, δείτε πως θα φτιάξετε όμορφες αλλά ανεπαρκείς γλάστρες για τα φυτά σας.

Θεώρημα πρώτο 

Όλα είναι γλάστρα.

%ce%b3%ce%bb%ce%ac%cf%83%cf%84%cf%81%ce%b5%cf%82

Θεώρημα δεύτερο

Αυτό δεν είναι απαραίτητα καλό για τα φυτά

hello sadness my old friend..

θεώρημα τρίτο  

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ !!1 Ποιοι μας κρήβουν την αλοίθεια??

Έπειτα είπε ο Θεός:

«Να πρασινίσει η γη…». Έτσι κι έγινε. Την ευλόγησε και της είπε. Πάντα δέντρα και χορτάρι να βλασταίνουν από τα σπλάχνα σου. Οι σπόροι να πέφτουν από τους καρπούς σου και πάλι να ξαναφυτρώνουν».

Η γη έγινε καταπράσινη. Χορτάρι, θάμνοι και δέντρα όλων των ειδών φύτρωσαν παντού. Και είδε ο Θεός ότι ήταν καλό.

Η αλήθεια που δεν μας είπαν ποτέ είναι ότι ο Θεός αφού έκανε τα φυτά μια Τρίτη, μετά τους είπε jesus

Δηλαδή θέλουν ήλιο αλλά όχι πολύ ήλιο, νερό συχνά άλλα όχι πολύ συχνά, λίπασμα καμιά φορά άλλα όχι υπερβολές, α και να βάζουν καμιά ζακέτα όταν κάνει κρύο. Αυτά ισχύουν τουλάχιστον για τα Ελληνικά Χριστιανικά Φυτά μας, γιατί κάτι άλλα τροπικά φυτά τα ακούν αυτά και λένε δώσε πόνο.

cactus3

yo!

Εγώ που λέτε, θέλω και φυτά και χίπστερ αισθητική, και πράσινο μπαλκόνι και χωρίς κόπο, και εξωτικά φυτά και μολόχες, και κρουασάν και μερέντα. Βάζω λοιπόν τα φυτά μου σε οποιαδήποτε άδεια συσκευασία έχω, την ντύνω και με ένα καλσόν γιατί βαριέμαι το βάψιμο και καταλήγω με αυτά τα αριστουργήματα.

%ce%b1%ce%bd-%ce%bc%cf%80%ce%bf%cf%81%cf%8e-%ce%b5%ce%b3%cf%8e

Ελπίζω να μη νομίζετε ότι φοράω κίτρινα διχτυωτά καλσόν. Στην πρώτη γλάστρα που φέρει το κόκκινο φυτό με το πρωτότυπο όνομα «φλόγα», έχω φορέσει σε μια συσκευασία Ξίδι Μετέωρα 5 λίτρων ένα απλό μαύρο καλσόν και το δίχτυ είναι από συσκευασία Πατάτες Νευροκοπίου. Φοριέται κυρίως από φυτά με έντονη προσωπικότητα που δεν υποκύπτουν στις τρέχουσες επιταγές της μόδας, αλλά διατηρούν το δικό τους διαχρονικό στυλ. Δίπλα σε μια 60’s εμφάνιση, βλέπουμε τον κατιφέ, σε μια συσκευασία γιαούρτι του κιλού, διακοσμημένο με κίτρινη μονωτική ταινία. Οι κομψές γραμμές του τον καθιστούν βασιλιά των ντεφιλέ.

Το πως θα βάλετε ένα καλσόν γύρω από μια γλάστρα νομίζω θα ήταν φαιδρό εκ μέρους μου να το εξηγήσω, οπότε θα σας δείξω τη μέθοδο της μονωτικής.

Εδώ βλέπουμε ένα δοχείο απιονισμένου νερού απ’το οποίο έχω αφαιρέσει το πάνω μέρος χωρίς να το φωτογραφήσω, γιατί δεν είμαι χταπόδι. Με τις μονωτικές ταινίες έκανα 2 βόλτες την περίμετρο και τις έκοψα με ένα νυστέρι για αεροδυναμική εμφάνιση. Μετά, έκοψα μερικά εκατοστά μαύρης ταινίας και της έδωσα αυτό το απροσδιόριστο σχήμα. Έχω κι άλλο

Καφές, ύφασμα, σχοινί, πιστόλι κόλλας. Η Βούλα το έκανε με σπάγκο.

14643200_10211182947719381_645940535_n

Από το ίντερνετ βρήκα επίσης αυτά

Δοκίμασα και τη μέθοδο how to cut a glass bottle δεν πέτυχε εκατό τοις εκατό, οπότε κάλυψα τις άκρες, ναι με μονωτική ταινία, το βρήκατε!

Και ενώ τα φυτά μας είναι έτοιμα για τις πασαρέλες του Μιλάνου, ερχόμαστε αντιμέτωποι με το εξής πρόβλημα. Οι «γλάστρες» αυτές δεν στραγγίζουν. Με αποτέλεσμα, αν μείνουν στη βροχή μέρες ή τα παραποτίσετε, να δείτε τα φυτά σας να επιπλέουν σε μια σούπα λάσπης. Αν κρατήσουν το νερό για μέρες, οι ρίζες σταδιακά θα σαπίσουν και τα φυτά θα… «τινάξουν τα πέταλα» (συγνώμη για το Σεφερλικό χιούμορ). Παρόλα αυτά δεν είναι ακατόρθωτο αν ξέρετε γενικά τι κάνετε ή τις ανάγκες του εκάστοτε φυτού. Αν έχετε τη δυνατότητα και τα κατάλληλα εργαλεία, καλό θα ήταν να ανοίξετε κάποιες τρύπες αποστράγγισης ή το αυτονόητο, να πάρετε κανονικές γλάστρες με πιατάκι (τι mainstream όμως, τς τς τς).

UPDADE!

για να μη λέτε ότι υπερβάλω…

Ότι μέθοδο και να ακολουθήσετε, να βρείτε μια Βούλα να σας λέει τι να κάνετε.

3 thoughts on “Πως να σκοτώσεις τα φυτά σου (σε όμορφες γλάστρες)

  1. Τελικά αυτή η Βούλα είναι άνθρωπος ή φυτό?? Γιατί δε κατάλαβα? χαχαχαχα
    Ούτε εγώ το έχω ιδιαίτερα με τα φυτά και με νευριάζει που ούτε αυτά ξέρουν τι ακριβώς θέλουν, νερό όχι πολύ, φωτεινό σημείο αλλά όχι ήλιο, ούτε ζέστη ούτε κρύο, μέσα στο σπίτι αλλά όχι σε σκιερό μέρος. Έλεος κάπου.
    Μου άρεσε η παρουσίαση του γλαστρικού με καλσόν και με ταινία!! 😉
    Καλή συνέχεια!

    Μου αρέσει!

    • Πολύ καλή ερώτηση!
      Η Βούλα είναι νεράιδα. Νεραιδονονά για την ακρίβεια. Ευχαριστούμε Ελεάνα, είθε τα φυτά σου να μακροημερεύσουν και να τα δεις όπως επιθυμείς!

      Μου αρέσει!

  2. Παράθεμα: Πως φυτεύω τα κουκούτσια αβοκάντο! | Skeputin

Πως σου φάνηκε;

