Κομοδίνα από την κόλαση vol.2

Μετά από πολύ αναμονή έφτασε η συνέχεια του άρθρου που είχα ξεχάσει ότι πρέπει να γράψω  που όλοι περιμένατε! Τι είναι trending στα κομοδίνα; Τι πρέπει να έχετε πάνω στο κομοδίνο για να είστε stylish? Είστε μπασκλασαρία αν το κομοδίνο σας ακουμπάει στο πάτωμα; (spoiler allert, ναι!). Σταματήστε να είστε basic επιτέλους και δείτε τις νέες τάσεις εδώ!

Trends στη διακόσμηση

Το λιμπίζεστε; το λιγουρεύεστε; Σας φαίνεται κούλ και αέρινο; Ε… μα έχετε εξαιρετικό γούστο λοιπόν! Αν έχετε και τα εργαλεία (θέλει μόνο καμιά 20αριά), μια σκάλα που να φτάνει στο ταβάνι, ικανότητα να ανοίξετε μια τρύπα στο ταβάνι ΚΑΙ ένα μπιμπελό από σκανδιναβική μπομπονιέρα τολμήστε το! Όμως προσοχή! Τα αέρινα κομοδίνα θέλουν και επιδέξιους κώλους! Τι εννοώ; Άντε και ανοίξαμε τρύπες στο κομοδίνο, ταβάνι, αλφαδιάσαμε και ισορροπήσαμε τη διακόσμηση μας πάνω στο κομοδίνο, ε κρίμα δεν είναι να τεντωθούμε το πρωί και με μια ατσούμπαλη κίνηση να τα γκρεμίσουμε όλα; Αν είστε ο Τύπος Γκούφι που θέλει καφέ και πρωινό για να ανοίξει το μάτι του, τότε δεν σας αξίζει τόση ομορφιά, λυπάμαι… Προτείνεται για ανθρώπους που ξυπνώντας το πρωί, θα κάνουν έρπινγκ στο πάτωμα, δεν θα ξυπνήσουν ποτέ στη μέση της νύχτας για κατούρημα και προς θεού, δεν θα ανοίξουν ποτέ ξανά τα παράθυρα γιατί κάνει ρεύμα. #blessed

 

Αν αποκλειστήκατε από την παραπάνω κατηγορία σαν ένα μικρό διαβολάκι της Τασμανίας που είστε, αχ αχ, σας έχω λύση! Δώστε έναν μπρουτάλ αέρα στο υπνοδωμάτιο σας, στοιβάζοντας τσιμεντόλιθα ή αλφαμπλόκ δίπλα στο προσκεφάλι σας και εισπνεύστε με λεβεντιά τη βαρβατίλα που θα προσθέσουν στον χώρο σας. Χαριτωμένη πινελιά, μερικά τεύχη του Men’s Health και βιβλία όπως «»Μπόλεκ και Λόλεκ», «O Κώδικας Ντα Βίντσι» και «Ο Μάγκας» της Πηνελόπης Δέλτα, που σίγουρα τα έχετε κάπου στο σπίτι. Προαιρετικά, φωτογραφηθείτε δίπλα του με άσπρο αμάνικο φανελάκι και χρησιμοποιήστε το hashtag #instalifo

Τί γίνεται όμως με εμάς που είμαστε και αέρινοι και ιντάστριαλ; Και ευαίσθητοι και μάστορες, σας ακούω να ρωτάτε. Ιδού κυρίες και κύριοι. Ποιος είδε τον κονστρουκτιβισμό και δεν τον φοβήθηκε! Όχι ένα, όχι δύο, όχι τρία αλλά ΤEΣΣΕΡΑ ολόκληρα κουτιά και ούτε ένα να χωράει μια λάμπα. Σπάστε το κατεστημένο και δημιουργήστε τέχνη βάζοντας 10 βίδες στον ίδιο τοίχο και ρίξτε το Ίνσταγκραμ με την προχωμενιά σας. (Ενδέχεται να ρίξετε και τον τοίχο σε περίπτωση που είναι γυψοσανίδα). #nerd

 

Συνεχίζουμε στο αέρινο mode των ημερών και εδώ κάνουμε upcycle το σινί της γιαγιάς μας από τα Ζαγοροχώρια με ένα ευφάνταστο twist. Θα ανοίξουμε δύο τρύπες στο ταβάνι, αχρηστεύοντας ένα παράθυρο -γιατί δεν είμαστε τίποτα βασικιές να ανοίγουμε  το παντζούρι και να μιλάμε με τη γειτόνισσα- και ντύνουμε όλα μας τα άρλεκιν με ροζ σουέτ επένδυση γιατί έτσι κι αλλιώς όλα την ίδια υπόθεση έχουν, χα χα χα! Θα προσθέσουμε ψεύτικα λουλούδια γιατί τα αληθινά έχουν δάκο, ασορτί με τη διακόσμηση, σε άδεια βάζα, ώστε όταν τα ρίξει η υπηρεσία κάνοντας crawling προσπαθώντας να ανοίξει το παράθυρο να μην λεκιάσει η Μπουχάρα. (Θα μου επιτρέψετε μισό λεπτό να κράξω τον/την συνάδελφο blogger για το στραβό σινί δεξιά που μου προκαλεί OCD και νομίζω ότι θα μου ‘ρθει η ώρα μου. #asemaskouklitsamou έκανες το δωμάτιο καλοκαιρινό και δε μπορούσες να κάνεις ένα photoshop, έχω κάνει 7 τσιγάρα για μια παράγραφο.)

 

Κομοδίνο μπαρ για αλκοολικούς! Μπορεί η οικογένεια σου να σε έχει ξεγράψει, μπορεί τις περισσότερες φορές να κοιμάσαι έξω απ΄το σκυλάδικο που συχνάζεις, μπορεί σε λίγο να μην έχεις καν σπίτι; Ε και; Ζήσε την κάθε μέρα σαν να είναι η τελευταία σου και χτύπα σφηνάκια Σίβας από την άνεση του κρεβατιού σου! Για αλκοολικούς που βρίσκονται σε σχέση, προτείνουμε επίσης «Το κομοδίνο του χασάπη» από το προηγούμενο ποστ ώστε να έχουμε εύκολα και τα παγάκια. Νιώσε σαν σταρ του Χόλιγουντ με ένα κλασάτο  χρυσό τρόλεϊ που σίγουρα θα έχεις καβατζώσει μεθυσμένος από κάπου χωρίς καν να το θυμάσαι! Pro-tip: όπως ήδη ξέρεις, δεν βάζουμε ποτέ χαλάκι δίπλα από το κρεβάτι! Cheers! #hliarixto

 

Κομοδίνο μπαχτσές για φοιτητές γεωπονικής, αριστερούς, μαμάδες, βίγκαν, χασικλίδες, αντιεμβολιαστές. Πραγματικά για όλους! Έχετε συγκαεί από λάτεξ; Κάντε ένα τσακ και κόψτε λίγη Αλόε Βέρα. Τόσο απλό! Θέλει το στεφάνι σας πρωινό στο κρεβάτι; κάντε ένα τσουπ και κόψτε μια ντοματούλα! Μμμμ φρεσκότατη! Πήγατε σε φεστιβάλ της ΚΝΕ αλλά πρέπει να τελειώσετε την εργασία σας για τη μουχρίτσα και δεν σας ψήνει να σηκωθείτε; Τώρα το μποστάνι σας είναι σε απόσταση αναπνοής… Αν έχετε και σκιλζ μπορείτε να το μετατρέψετε σε αυτοποτιζόμενη δεξαμενή για να μη χρειαστεί να σηκωθείτε ποτέ από το κρεβάτι. Φύτεψε κι εσύ ένα δέντρο, μπορείς! Όλοι μαζί μπορούμε! #meatismurder

 

Trends στη διακόσμηση

Το vintage κομοδίνο. Εμ σαμπού, εμ κοντίσιονερ. Και καρέκλα καφενέ και σεμέ. Και κρεμάστρα και βιβλιοθήκη. Και λαγός και ελάφι. Ο παππούς η γιαγιά και η εγγονή συναντιούνται σε ένα ριγέ δυαδικό υπερθέαμα (points για το σάπιο μήλο). Η γαλλική εξοχή συναντά το kitsch και δένει γοητευτικά το παρόν με το παρελθόν. Επειδή χωράει και ξυπνητήρι και ποτήρι με νερό, την πνίγω και δε λέω τίποτα! Θα σας πω μόνο ότι αυτό δεν είναι ένα απλό κομοδίνο. Είναι το κομοδίνο της Pelagie de Paris, η οποία είχε την καλοσύνη να μου το στείλει πριν από (πολλούς) μήνες. #ευχαριστώ !

Αν θέλετε να καμαρώσετε και εσείς την προίκα σας στις σελίδες του Skeputin το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μου στείλετε ένα email στο skeputinblog@gmail.com ή στη σελίδα μου στο Facebook . Αν θέλετε να δείτε το πρώτο μέρος, πατήστε εδώ

Venceremos!

8 σκέψεις σχετικά με το “Κομοδίνα από την κόλαση vol.2

  1. Πρωτη φορα εδώ και με ντροπή παραδέχομαι, και στο πάτωμα και με συρτάρια… αχ από κείνα που ενω κοιμάσαι ακόμα χωνεις το χέρι μέσα και ψαχουλεύεις…Πάντως τα κουτιά τα έχουμε δοκιμάσει στο δωμάτιο των κοριτσιών μου και είναι σούπερ! Μηντα βιδώσετε γιανα μπορείτε να τους αλλάζετε διάταξη και προσανατολισμό!
    Καλώς βρεθήκαμε!

    Μου αρέσει!

    • Γεια σου Νίκη, welcome!!! τα κουτιά μια χαρά ιδέα είναι με το styling έχω πρόβλημα! Να χαίρεσαι το πρακτικό κομοδίνο σου και όλα του τα συρτάρια, είμαστε πολλοί! Venceremos!

      Μου αρέσει!

  2. Το κομοδίνο μου ακουμπάει στο πάτωμα…… Είμαι να σκάσω… χαχαχαχαχαχα Δε θα το πιστέψεις αλλά απο όλα τελικά προτιμώ αυτό με την καρέκλα.. Δε μπορώ παιδί μου, πες με κλασσική αλλά εγώ θέλω να βάλω και το νεράκι μου.. Και το βιβλιαράκι μου.. και τη κρεμούλα μου.. :p

    Μου αρέσει!

  3. Εγώ για κομοδίνο έχω το γνωστό «ανύπαρκτο» μιας και το δωμάτιο μου είναι τόσο μικρό που δε χωράει τίποτα παρά μόνο τα βασικά.

    Μου αρέσει!

Πως σου φάνηκε;

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.