Χρειάζεσαι έναν μαυροπίνακα στο σπίτι. 7 λόγοι.

Εντάξει μπορεί και να μην χρειάζεσαι, δεν θα σου πω εγώ τι να κάνεις. Εγώ έφτιαξα έναν και αυτή είναι η ιστορία μου.

Μαυροπίνακας ή για τους φίλους μια φωτογραφία της ψυχής μου. Αρχικά θα χρειαστούμε chalk paint που αν είστε επαρχία σαν κι εμένα μπορείτε να αγοράσετε από εδώ ή να φτιάξετε μόνοι σας χρησιμοποιώντας τη συνταγή που θα βρείτε εδώ γιατί αν υπάρχει κάποιος που ξέρει τι κάνει, αυτή είναι η misirloumisirlou.

Αν το μυαλό σας πάει σε ένα μεγάλο κομμάτι ξύλο το οποίο πρέπει να βρείτε, αγοράσετε, γυαλοχαρτάρετε κοκ, είμαι εδώ να σας πω ότι Κάνετε Λάθος, πρώτον γιατί τέτοια είμαι και δεύτερον γιατί κι εγώ έτσι σκεφτόμουν μέχρι που ένα πρωί εκεί που «πούδραρα τη μύτη μου» στην τουαλέτα, μου ήρθε η επιφοίτηση. Πριν από πάρα πολλά χρόνια είχα αγοράσει από τα Vicko ένα «καμβά» 50*70 μόνο και μόνο γιατί ήταν σε εξευτελιστική τιμή. Δεν μου άρεσε, αλλά επειδή ήταν πάρα πολύ καλή κατασκευή τον πήρα. #ta_lefta_den_kryvontai.

.

 

 

 

 

 

.

Όταν λέω δε μου άρεσε, κυριολεκτικά τον είχα κρεμάσει στο μπάνιο για να κρύβει την υγρασία. Όταν η υγρασία άρχισε να γίνεται μέρος της διακόσμησης, (δηλαδή άρχισε να μουχλιάζει και ο πίνακας), τον κατέβασα, τον έπλυνα και άρχισα να σκέφτομαι πως μπορώ να τον μετατρέψω. Το καλό ήταν πως δεν ήταν κυριολεκτικά καμβάς, βαμβάκι δηλαδή, αλλά μουσαμάς κάτι σε πλαστικό, οπότε 2 τα καλά: δεν θέλει αστάρωμα και δεν έπαθε το παραμικρό από τη μούχλα, την οποία έχουμε συγκάτοικο.

.

diy μαυροπίνακας

κλάσε μας μια μάντρα, μούχλα

.

Τον έβαψα και μετά για προετοιμασία του έριξα πούδρα. Αυτό δεν είναι κανένα φοβερό μυστικό, απλά βαριόμουνα να τον περάσω με κιμωλία (όπως πρέπει) 10 φορές και πήρα το ρίσκο. Και δούλεψε! (πατ πατ στον ώμο). Πέρασα την πούδρα με ένα «μαλακό πανί» #kaltsa και η πούδρα έκατσε σε κάθε εκατοστό του πίνακα τόσο βαθιά όσο η νικοτίνη στο δέρμα μου μετά από ξενύχτι. Είχα προνοήσει να μην έχω ένα εντελώς λείο φινίρισμα, αλλά ένα πιο γκροτέσκ, πιο πρωτόγονο, πιο… με χάλια μαδημένο πινέλο… για ακριβώς αυτόν τον λόγο.

.

diy μαυροπίνας

.

Όταν στέγνωσε σκέφτηκα τις άπειρες δυνατότητες που ανοίγονταν μπροστά μου  (είμαι πολύ ολιγαρκής, το ξέρω).

.

 Είναι καταπληκτικό φόντο για φωτογραφίες σε μπλογκ.

diy μαυροπίνακας

(εδώ βλέπετε το κανονικό κινητό μου)

 

Τέλειο για ινσταγράμερς, ινφλουένσερς και ανμπόξερς

diy μαυροπίνακας

 

Καταπληκτικός τρόπος να κάνεις λίστα για ψώνια

skeputin 067

Η απεικόνιση είναι χιουμοριστική! Σιχαινόμαστε τις φακές!!! χαχαχα

 

Για το eshop σου!

diy μαυροπίνακας

 

Για να παίζουν τα παιδιά σου!

skeputin 093

 

Για να βγάζεις δραματικές φωτογραφίες βρώσιμων σαν τον Άρη Σωτηρίου

(καλά όχι σαν τον Άρη, θέλω πολλή δουλειά ακόμα)

DIY μαυροπίνακας

 

Σκέτο, σαν μινιμαλιστική διακόσμηση που σπάει τα ταμπού του ορναμενταλισμού και γροθοκοπεί με έναν απροσδόκητο τρόπο την απροετοίμαστη ματιά του θεατή, υποδηλώνοντας έμμεσα τη θέση του στο καπιταλιστικό σύμπαν του είναι και του φαίνεσθαι, μέσα από το πρίσμα της αφαίρεσης.

diy μαυροπίνακας

Εγώ τον έχω κρεμάσει απέναντι από το κρεβάτι

 

Ιδανικά αν είχα δικό μου σπίτι θα έβαφα τουλάχιστον το μισό μαύρο. Με την υγρασία που έχουμε γίνονται πραγματάκια, δε λέω, απλά τα μοτίβα της είναι πολύ αφηρημένα για τα γούστα μου. Για να το πω αλλιώς είναι πιο πολύ Monet ενώ εγώ θέλω Rothko, καταλάβατε; Το ταβάνι μας είναι «Όταν η γαλλική εξοχή συναντάει την Ήπειρο» ένα πράγμα. Στηρίξτε το Skeputin ρε να μετακομίσουμε, τζάμπα είναι…. Εσείς έχετε καμιά άλλη ιδέα για το πως θα μπορούσαμε να το χρησιμοποιήσουμε; Σκέφτηκα σαν πίνακα σημειώσεων, αλλά προσωπικά προτιμώ να κρατάω σημειώσεις σε post it τα οποία πάντα τα χάνω και μετά τα βρίσκω σε διάφορες τσέπες  ενώ παλιά έβρισκα λεφτά (#tsepes_epi_syriza) και θαυμάζω το πόσο σταθερές είναι οι διατροφικές μου συνήθειες όλα αυτά τα χρόνια. #patatakia

Τέλος, αν δεν έχετε πειστεί ακόμα, να προσθέσω πως είναι μια πάμφθηνη κατασκευή, ελαφριά, δεν πιάνει καθόλου χώρο και αν δεν είστε του μαύρου μπορείτε να το κάνετε σε ότι χρώμα θέλετε. Το μόνο που χρειάζεται είναι…

Skeputin

6 σκέψεις σχετικά με το “Χρειάζεσαι έναν μαυροπίνακα στο σπίτι. 7 λόγοι.

  1. Εντάξει μόνο εσύ! Πόσο τέλεια ιδέα καμβάς-μαυροπίνακας! Ως μια καλή influencer-instagramer πρέπει να το σκεφτώ σοβαρά γιατί έχω βαρεθεί να αδειάζω κάθε φορά το τραπεζάκι του σαλονιού από όλα τα συμπράγκαλα!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Δεν παίζεσαι ρε skeputin! (Σε γνώρισα από ένα σχόλιο στην Α, μπα και είμαι φαν έκτοτε.)Έχω αποδεχτεί πια ότι δεν πιάνουν τα χέρια μου καθόλου (453 κατασκευές και hacks σε σελιδοδείκτες, έτσι, για ομορφιά!) , άρα διαβάζω για τα απολαυστικά posts. Το πολυπληθές fanbase σου, ζητάει να γράφεις πιο συχνά!

    Μου αρέσει!

Πως σου φάνηκε;

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.