Diy μαντηλάκια ντεμακιγιάζ + 4 ακόμη κατασκευές από ρετάλια (featuring Acornkiss)

Αναρωτιέστε κι εσείς τι να κάνετε με τις στοίβες από τα ρετάλια; Τότε μάλλον είναι η τυχερή σας μέρα. Δεν έχετε αναρωτηθεί ποτέ; Τότε είναι Τετάρτη, καλημέρα. Εγώ για να ξεμπερδεύω πιο γρήγορα και με την στοίβα των ελαστικών αλλά και των σταθερών ρεταλακίων,  κατέληξα σε έναν καταπληκτικό συνδυασμό που ονομάζεται «Μαντηλάκι καθαρισμού προσώπου». Στο τέλος θα δείτε που κατέληξε η Γεωργία, του Acornkiss γιατί σήμερα έχουμε κολαμπορασιόν!

Καταρχήν να σας πω ότι το πιο σημαντικό είναι ότι είναι ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕΝΑ αλλά αυτή η λέξη είναι 21 γράμματα. Όταν προσπάθησα να ψάξω στο google για συνώνυμα, μου έβγαλε «έμμηνος ρύση τι είναι», οπότε πάει ο εύηχος τίτλος. Μαντηλάκια για ντεμακιγιάζ λοιπόν. Που πλένονται.

diy makeup removal whipes, Skeputin

Ένα από τα καλά της (προσωρινής ελπίζω) ανεργίας μου, είναι ότι ξυπνάω 30% λιγότερο πρησμένη το πρωί, άρα χρησιμοποιώ λιγότερο κονσίλερ τώρα που δεν έχω λεφτά για πέταμα για καλλυντικά. Βέβαια όσο και να βάλω δεν έχει σημασία, γιατί πάντα θα μου συμβαίνει αυτό:

μαντηλάκια ντεμακιγιαζ

Επίσης έχω πολύ περισσότερο χρόνο να κάνω το μακιγιάζ της You Τuber που όσο και να το έχεις με το make up, θα το φας το 45λεπτο με τόσες νέες πατέντες που μαθαίνεις κάθε μέρα. Φυσικά αν με ρωτάτε θα σας πω πως όχι, δεν αξίζει τον κόπο, ειδικά αν σαν κι εμένα, είστε άνεργη και ζείτε σε χωριό. Στο χωριό αυτά είναι είτε πολυτέλειες, είτε απελπισμένες προσπάθειες να ζευγαρώσεις με άτομο του διπλανού χωριού με την προϋπόθεση ότι δεν έχετε πάει στο ίδιο σχολείο και υπάρχει ένα σχετικό μυστήριο γύρω από τα άτομα σας. Εγώ επειδή έχω κάνει τσεκ την δεύτερη κατηγορία αλλά είμαι και νεόπτωχη, δεν εμπίπτω, οπότε τις λίγες φορές που βγαίνω από το σπίτι θα απαντήσω σε τουλάχιστον 3 άτομα στην ερώτηση:

Γιατί βάφεσαι;

lucille-portable

Την ερώτηση συνοδεύει ένα βλέμμα ειλικρινούς απορίας που συνοδεύεται από μια μικρή δόση αηδίας, αυτή που θα είχε κάποιος πριν ρωτήσει: «Για ποιο λόγο φοράς αποσμητικό με άρωμα μουστάρδα;» Μάλλον βάφομαι χάλια. Βέβαια η συγκεκριμένη ερώτηση είναι η πιο light, συνήθως πρέπει να απαντήσω σε 16 άτομα γιατί δεν παντρεύομαι στην ηλικία μου, τι περιμένω. Ωραία ε; Σαν τον καθαρό αέρα δεν έχει.

Αν είστε λοιπόν τσούλες γυναίκες σαν κι εμένα, σας έχω ένα εύκολο tutorial για να φτιάξετε μόνες σας (ή μόνοι σας, -βλέπω πάρα πολύ You Tube-) επαναχρησιμοποιούμενα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ για να μην τρώτε τα λεφτά σας σε βαμβάκια και να σταματήσετε να μολύνετε το περιβάλλον με υπολείμματα από τα φτιασίδια του σατανά.

diy μαντηλάκια ντεμακιγιάζ

 

Θα χρειαστούμε:

  • 1 σουβέρ (ή χάρακα αν δεν έχετε σουβέρ επειδή δεν σαν νοιάζει τίποτα σε αυτή τη ζωή)
  • ρετάλια από βαμβακερό ύφασμα
  • ρετάλια από φλις ύφασμα
  • υλικά ραπτικής. Εγώ τα έκανα στη ραπτομηχανή, αλλά γίνεται και στο χέρι
  • αυτά

.

Κόβουμε τα υφάσματα χρησιμοποιώντας ένα σουβέρ για πατρόν ή 10*10 εκ. Εγώ χρησιμοποίησα τετράγωνο γιατί δεν έχω μαζοχιστικές τάσεις να ράβω στρογγυλά χωρίς να υπάρχει λόγος. Τα ράβουμε καλή με καλή πλευρά με περιθώριο όσο ακουμπάει το ποδαράκι της μηχανής, αφήνοντας ένα μικρό άνοιγμα για να τα γυρίσουμε ανάποδα. Κόβουμε προσεκτικά τις γωνίες και ότι περισσεύει. Τα κλείνουμε γαζώνοντας από πάνω ή στο χέρι (πως λένε το topstich στα ελληνικά; ). Όπως ράβουμε τις μαξιλαροθήκες δηλαδή.

.

Νταξει τέλος.

Πράγματα που μπορεί να πάνε στραβά:

  • το φλις είναι ελαστικό το βαμβακερό όχι. Αποδεχόμαστε ότι μπορεί να «κρεμάσει» λίγο και το κόβουμε μετά, δεν έγινε τίποτα
  • αυτά τα μικροσκοπικά πραγματάκια με μικρό περιθώριο ραφής δεν τσουλάνε όταν φτάσουμε σε γωνία. Εκεί σταματάω και προχωράω τη βελόνα με το χέρι.

Οδηγίες χρήσης:

Όταν φτάσει η ώρα της αποκάλυψης, τα βρέχω και τοποθετώ πάνω τους το νερό που ξεπλένει τις αμαρτίες, το micellar, σαν κανονικό βαμβάκι δηλαδή. Όταν γεμίσει από χρώματα το ξεπλένω με νερό και αν έχω βαφτεί πολύ το ξαναπερνάω, αλλά και το σκέτο νερό την κάνει τη δουλειά του. ΠΟΙΟΤΗΤΑ φίλες και φίλοι. Μετά το ξεπλένω και το αφήνω να στεγνώσει. Done και done. Τα χρησιμοποιώ 2 μήνες τώρα και νομίζω είναι πολύ καλύτερα από τα βαμβάκια και πολύ πιο απαλά. Κάνουν και πλούσιο αφρό. Μια άλλη χρήση που βρήκα προχτές, είναι να καθαρίζω πάνω τους τα πινέλα μου, ενώ είναι ελαφρώς νωπά, όταν θέλω να αλλάξω χρώμα για να μην βγαίνω σαν το τσίρκο Medrano, επειδή πινέλα της προκοπής έχω μόνο 2.

diy μαντηλάκια ντεμακιγιαζ

Μετά, επειδή είμαι 36 και το δέρμα μου δεν θα το ξαναγγίξει o καθαρός αέρας γυμνό, βάζω και μια ενυδατική για να περάσουμε στα σχόλια που λένε:

-Γιατί γυαλίζεις;

-Τι έβαλες και μυρίζει έτσι;

-Τι είναι αυτό το καφέ σημάδι που έχεις στο μέτωπο;

-Είσαι άρρωστη;

-Τα φρύδια σου τα είχες βγάλει όλα ε;

-Γιατί δεν βγάζεις το μουστάκι σου;

-Κουρασμένηηηη;

Αααααχ… πατριαρχία….

Αν σας άρεσε το άρθρο περάστε παρακαλώ και από την Acornkiss να δείτε 4 ακόμα τρόπους με τους οποίους μπορείτε να αξιοποιήσετε τα ρετάλια σας από το ράψιμο!

Αξιοποιώ τα ρετάλια μου

10 σκέψεις σχετικά με το “Diy μαντηλάκια ντεμακιγιάζ + 4 ακόμη κατασκευές από ρετάλια (featuring Acornkiss)

  1. Παράθεμα: Πως μπορώ να γίνω zero waste και τι είναι αυτό; | in my closet

  2. Ρετάλια έχω μόνο σε κλωστές και μαλλιά αλλά καλύφτηκα με το είδος υφάσματος από τα σχόλια και είμαι εντάξει! Φανταστική ιδέα και θα τα φτιάξω οπωσδήποτε. Αλήθεια δεν γίνονται μαύρα από τη μάσκαρα; Μάλλον θα πάρω κάτι σε μαύρο χρώμα να είμαι σίγουρη!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Γίνονται όλα τα χρώματα που φοράς μαζί! Τα πλένεις μετά και επειδή το φλις είναι πολυεστέρας δεν μένει τίποτα πάνω τους, είναι από τα υφάσματα που και να θες δεν βάφονται. Καλή επιτυχία (ᵔᴥᵔ)

      Μου αρέσει!

  3. Ακριβώς αυτό σκεφτόμουν να κάνω κι εγώ. Αντί για φλις όμως θα βάλω φανέλα γιατί πρέπει να έχει περισέψει μισό μέτρο από τότε που έραψα την προίκα του μωρού! Με τους ρυθμούς μου όμως θα έχει πάει φαντάρος μέχρι να γίνουν όλα αυτά!
    Δοκίμασα το ίδιο με σκέτο λεπτό πετσετόπανο, περίσσεμα από την προίκα άλλου μωρού, και μου φάνηκε ότι καταναλώνεις λίγο περισσότερο προιόν έτσι. Εσύ είδες κάποια διαφορά;

    Μου αρέσει!

    • Να σου πω, τα πρώτα που έραψα ήταν μισά φανέλα μισά φλις και η φανέλα με γρατζουνούσε νομίζω, είχα πάρει για πάνες δεν ξέρω αν είναι καλή ποιότητα ή όχι. Δεν είναι σαν της παπλωματοθήκης μου ας πούμε. Μετά επειδή το φλις είναι πολυεστέρας δεν απορροφάει τίποτα, οπότε χρησιμοποιώ λιγότερο προϊόν σίγουρα και κάνει και αφρό. Η πετσέτα ίσως είναι σκληρή για τα μάτια, δεν ξέρω. Δοκίμασε ένα κομμάτι πριν το ράψεις, σιγά!

      Μου αρέσει!

  4. Λοιπόν πιο χρήσιμο diy επαναχρησιμοποίησης (κατάφερα και το έγραψα) δεν έχω διαβάσει. Και που να μη σχετίζεται με ντεκορασιόν. Θα το κάνω. Για τα υπόλοιπα έχω τα πω τα εξής 1) Κeep rocking in a free world. 2) Βάψου βάψου βάψου και γράψτους όλους εκεί που δεν πιάνει foundation drugstore κακής ποιότητας(μακρυά από εμάς). Άκου γιατί βάφεσαι? γιατί έχω χρόνο ρε φίλε. Γιατί έτσι.Τι σε νοιάζει εσένα? Εγώ πιστεύω μια χαρά βάφεσαι αλλά ζηλεύουν γιατί οι ίδιες όντας παντρεμένες δεν έχουν χρόνο για φτιασίδια. Μεταξύ μας και εγώ τώρα στα 40 άρχισα να βάζω primer-foundation-concealer-bronze-highlighter και όλα αυτά τα πράγματα του σατανά που θέλουν ένα 40λεπτο στο νερό και μισή ώρα ξεβάψιμο Με την ανεργία ανακάλυψα και τους μπιουτι γιουτιουμπερ. χαχαχαχαχα. Φιλιά

    Μου αρέσει!

    • Καταρχήν ευχαριστώ!
      Καλά εννοείται πως βάφομαι σαν ποίημα, αλλιώς πως θα ταιριάξω το μέσα με το έξω, χαχαχαχα!!!
      Το primer δουλεύει; δεν έχω βάλει ποτέ.
      Ελπίζω πραγματικά μια μέρα να δουλέψουμε δίπλα δίπλα και να πηγαίνουμε στις ανασκαφές με στυλ Τζέλλα Δελαφράγκα, έτσι σαν comment, και μετά να καταγράφουμε αντιδράσεις. Σου είπαν και εσένα ότι με την ανεργία ομόρφυνες; Εμένα έτσι μου λένε. Καμία σημασία δεν έχει ότι δούλευα σε ένα υπόγειο άβαφη με φόρμες. Το παν είναι η ώρα που ξυπνάς προφανώς! #eleoskapou

      Μου αρέσει!

      • Και το primer δουλεύει και το spray φιξαρίσματος. Εμένα στην αρχή μου λέγανε ότι ηρέμησε το πρόσωπό μου και φαίνομαι ξεκούραστη. Μετά από 5 μήνες ανεργίας μου λένε πως ομόρφυνα κιόλας. Το θέμα είναι πως όταν δουλεύεις και έχεις λεφτά, δεν έχει χρόνο για φτιασίδια και όταν είσαι ταμείο ανεργίας και έχεις χρόνο για φτιασίδια, μετράς τα λεφτά.Αυτά.

        Μου αρέσει!

  5. Παράθεμα: 4 πράγματα που κάνω με τα ρετάλια μου και 1 που κάνει η Skeputin ♥ – acornkiss

Πως σου φάνηκε;

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.