QnA: Τα μαύρα φεγγάρια του έρωτα. DIY’s για ραγισμένες καρδιές.

Αγαπητή Skeputin,

χρειάζομαι τη βοήθειά σου! Πριν από 1,5 χρόνο με παράτησε ο σύζυγός μου για άλλη και δυσκολεύομαι να τον ξεπεράσω. Έχεις να μου προτείνεις κάποια DIYs που θα με βοηθήσουν να τον ξεχάσω;

Ανυπομονώ για την απάντησή σου!

Με αγάπη,
Μια ραγισμένη καρδιά… 

 

Απάντηση

Αγαπητή ραγισμένη καρδιά δώσε βάση. Είσαι 1.5 χρόνο μόνη σου κάτι που -ίσως αυθαίρετα, αλλά πάλι, με κάνει να φαντάζομαι ότι έχεις 1,5 χρόνο να απαντήσεις στην ερώτηση:

-Που είναι τα κλειδιά μου; (γυαλιά, κάλτσες, καφές, λουρί του σκύλου, ξυραφάκι, ζώνη, θερμόμετρο, φαράσι, τασάκι, αλάτι, γυαλιστικό παπουτσιών,μαλακτικό, περουκίνι, αυτοκίνητο, χώρος εργασίας μου κ.ο.κ)

Αν υποθέσουμε ότι ο μέσος άντρας κάνει αυτή την ερώτηση 40 φορές τη μέρα*, χοντρικά αυτό σου αφήνει 30-40 λεπτά τη μέρα ησυχίας και αυτό αγαπητή μου είναι αξία ανεκτίμητη. Κάτι που είναι κοινό μυστικό*, κανείς όμως δεν μιλάει ανοιχτά για αυτό, είναι ότι το μποτιλιάρισμα στους δρόμους προέρχεται από παντρεμένους ανθρώπους που δεν θέλουν να γυρίσουν σπίτι τους.  Χαίρομαι που ο τρόπος που διάλεξες να περάσεις τις μαγικές στιγμές ηρεμίας στο όμορφο σπίτι σου είναι οι κατασκευές. Διάλεξα ειδικά για σένα κατασκευές με θέμα το διάστημα για να θυμάσαι πάντα ότι το σύμπαν είναι άπειρο, όπως και οι δυνατότητές μας. Αν δεν με πιστεύεις έγραψα ακριβώς το ίδιο πράγμα αλλά με φόντο, σε περίπτωση που είσαι οπτικός. Τύπος.

*έγκυρες έρευνες δικές μου και μερικών φιλενάδων μου

You Are Lovely Photo Valentine’s Instagram Post

 

Είναι φάση το φεγγάρι, όχι το αγόρι.

Θα ξεκινήσουμε με ένα δικό μου, τις φάσεις του φεγγαριού. Πάντα επίκαιρο, ταιριάζει σε όλα τα στυλ διακόσμησης, μπορεί να ζωγραφιστεί σε κάθε επιφάνεια, οι φίλοι Tattoo Artists ξέρουν για τι πράγμα μιλάω και συμβολίζει εμάς, τους μοναδικά καθημερινούς ανθρώπους που πότε νιώθουμε άδειοι και πότε γεμάτοι, ένα αέναο φούσκωμα και ξεφούσκωμα του εγώ μας, της ψυχής μας, της καρδιάς μας, του στομαχιού μας.

Φάσεις του φεγγαριού, DIY

Είναι από αυτά που κάνω κατά καιρούς και βαριέμαι να τα δημοσιεύσω αλλά ευκαιρία να το κοτσάρω εδώ με μίνιμαλ οδηγίες.

  • Αποφασίζουμε που θα το ζωγραφίσουμε, σε τι επιφάνεια, τοίχο, εξώφυλλο τετραδίου, δέρμα, παρμπρίζ πρώην, ας πούμε σε καμβά να τελειώνουμε. Το βάφουμε μαύρο σαν τη ζωή μας.
  • Αναλογικά με την επιφάνεια που θα ζωγραφίσουμε χρησιμοποιούμε κάτι για στένσιλ, εγώ είχα χάρακα εσύ μπορεί να έχεις ρολό από χαρτί υγείας, μας κάνει.
  • Ανοίγουμε το αγαπημένο μας μαραφέτι με το οποίο συνδεόμαστε στο ίντερνετ και αντιγράφουμε την παραπάνω εικόνα μέχρι να σβήσει ο ήλιος. Μετά ανάβουμε το φως για να βλέπουμε τι κάνουμε.

Φάσεις του φεγγαριού, DIY

skeputin 011

  • Εγώ είμαι λίγο έξτρα όταν βαριέμαι, οπότε πέρασα τα φεγγάρια με στόκο για να μην είναι έτσι φλατ σαν τη ζωή μου και άφησε ένα τρισδιάστατο εφέ που αν το κοιτάς από κοντά ωραίο είναι, σαν ακμή κάτω από μέηκ απ, αλλά στον τοίχο που το έχω τώρα δεν φαίνεται.

 

Φάσεις του φεγγαριού, DIYskeputin 012

  • Το βάφουμε όπως όπως. Το βγάζουμε μερικές κουνημένες φωτογραφίες προκειμένου να το δημοσιεύσουμε στο μπλογκ μας και μετά βαριόμαστε να βγάλουμε καλύτερες και το κρεμάμε στον τοίχο όπου θα παραμείνει μέχρι την επόμενη μετακόμιση. Δεν ξεχνάμε πως αν τα φεγγάρια μας μοιάζουν πιο πολύ με βραστά αυγά παρά με φεγγάρια, δεν πειράζει, κανείς δεν είναι τέλειος. Και περισσότερο από όλους, η γκόμενα του πρώην σου.

 

Φάσεις του φεγγαριού, DIY

Κούκλες για βουντού από αλατοζύμη

Αστειεύομαι φυσικά… οι πραγματικές κούκλες βουντού φτιάχνονται από κερί και τρίχες του ακατανόμαστου. Κάτι που θέλω να δοκιμάσω αλλά δεν έτυχε ακόμα, είναι τα μάγια είναι η αλατοζύμη. Η Άννα του In my closet  (που παρεμπιπτόντως χάνετε αν δεν το ξέρετε, αν σας αρέσει το χιούμορ και το DIY τρέξτε) έκανε αυτό το πολύ ωραίο ποστ με χριστουγεννιάτικα στολίδια. 5272205178_e04dd38c57

Επειδή είμαι σίγουρη ότι θα πεταχτούν μερικοί να γκρινιάξουν ότι είναι Φεβρουάριος και τι να τα κάνεις τα χριστουγεννιάτικα, τζίζας πια, τα στολίδια είναι στολίδια. Δεν μπαίνουν μόνο στα δέντρα θα τα βάλουμε και στον (ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ) άμα θέλουμε. Το κόνσεπτ εδώ είναι η αλατοζύμη και το διάστημα. Μπορείς λοιπόν αν η ζωγραφική δεν είναι το φόρτε σου να φτιάξεις αστέρια, πλανήτες ή φεγγαρόφατσες σαν αυτά:

il_fullxfull.1337697417_e9q2

από το etsy

αστέρια από πηλό

δείτε πως ΕΔΩ

 

caly_star_wall_hanging_3

από ΕΔΩ

 

Σεμεδάκι, ένα all time classic.

Παραδοσιακά το κέντημα περνούσε στο ντούκου και δεν αντιμετωπίζονταν σαν έργο τέχνης καθώς όφειλε και μαντέψτε γιατί. Γιατί ήταν σχεδόν αποκλειστικά γυναικεία ενασχόληση. Πέσατε από τα σύννεφα ε; ε ναι γιατί ακόμα και τώρα στο 2020 όταν δούμε άντρα να σιδερώνει του δίνουμε συγχαρητήρια, το αναφέρουμε στις παρέες μας σαν αστικό μύθο και θέλουμε να τον βάλουμε σε μουσείο μετά από μια σεμνή τελετή με ροζέ κρασί και λίστες με προτερήματα υποψήφιου γκόμενου μετά τα 30. Γκουχ γκουχ. Στο πίντερεστ βρήκα αυτά, η αναζήτηση που έκανα ήταν constellation embroidery και Star Wars embroidery που είναι και επίκαιρο.

γαλαξιακά DIY

galaxy diy

Τέλος επειδή βυθίστηκα πολύ βαθιά στο Pinterest, (έχω περιγράψει το δράμα μου σε αυτό το άρθρο) και επειδή το μπλογκ μου τάχα μου είναι και ραπτικής, βρήκα και ένα Baby Yoda με δωρεάν πατρόν και δεν μπορούσα να μη το βάλω, ΤΡΕΞΤΕ!!!

baby-yoda-head-pats-by-teacuplion-2

Αυτά από μένα. Σε ευχαριστώ για την ερώτηση σου, έβγαλε το μπλογκ μου από τη χειμερία νάρκη. Μη ξεχνάς πως οι επιτυχημένοι γάμοι δεν είναι απαραίτητα οι γάμοι εν ενεργεία,  η επιτυχία είναι κάτι που μπορεί να έχει αρχή μέση και τέλος. Γιατί έτσι είναι.

Γεια χαρά!

3 σκέψεις σχετικά με το “QnA: Τα μαύρα φεγγάρια του έρωτα. DIY’s για ραγισμένες καρδιές.

  1. Hi was wondering if you had a printout and or tutorial of your amazing graphicsl work with your Astrological star constellation embroidery hoop.
    If not can you share where you obtained the print out of the zodiac constellations. Also is it hand / Machine or both and what stitches mm materials did you use.
    Thanking You.
    Lorinda

    Μου αρέσει!

  2. Κι αλλό κι άλλοοοοοοο…! Ελπίζω να ξεκινήσεις να γράφεις πάλι 🙂 (βέβαια αμα με ρωτήσεις πως βρέθηκα εδώ θα σου πω «Δεν ξέρω, δεν θυμάμαι τίποτα»)

    Μου αρέσει!

Πως σου φάνηκε;

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.