QnA: Όλα βάφονται…. αλλά…χμ!

Από Τασούλα Κ.

Dearest Skeputin. Έχω ένα ερώτημα εδώ και, χμμ, 3 – 4 μήνες. Μπορεί και να είσαι το τυχερό μου άστρο :
Είναι απλό: βάφεται (εύκολα) μία πόρτα φυσούνα; (Πλαστική μάλλον θα είναι, ε;)
Και, επειδή οι νύχτες του χειμώνα είναι μεγάλες, θα σου πω όλη την ιστορία: μετακόμισα πρόσφατα σε ένα πρώην-γραφείο-τώρα-διαμέρισμα, χωρίς πολλούς τοίχους, αλλά με πόρτες (don’t ask me why). Είπα στο καλό συνεργείο, πετάξτε όλες τις πόρτες, εκτός από αυτήν του μπάνιου. Την πέταξαν και κράτησαν μια άλλη, μεγαλύτερη. Πολύ. Δε με χαλάει, μόνη μου ζω, αλλά οι φίλοι δεν τρελαίνονται να whatever σε κοινή θέα. Το κουβερτάκι που κάρφωσα ώρα να το βγάλω, φτάνει το gipsy deco. Μόλις βρω τα 100 ευρώ για φυσούνα, θα πάρω μία. Αλλά αυτό το λευκό, το νοσοκομειακό και πλαστικό…
Δεν είμαι καλή στο βάψιμο, τσαπατσούλα το λένε, οπότε σκέψου μια λύση τύπου «το στρωμένο χρώμα είναι πασέ, δεν έχει προσωπικότητα» κλπ κλπ.
Θα κάνω ότι μου πεις, θα σου κάνω το τραπέζι, μαγειρεύω πιο καλά απ’ όσο βάφω, και θα σε κάνω και ‘πρόσωπο της Θεσσαλονίκης’ στο μπλογκ μου, αν ζεις/περάσεις/πατήσεις το πόδι σου εδώ.
ΘΕΝΚΣ!

Απάντηση

Αμάν Τασούλα, αμάν! Θα σου απαντήσω με μια ερώτηση. Άμα βγάλω ένα σπυράκι στο κούτελο και του βάλω από πάνω μέικ απ τι θα έχω; Απαντάω μόνη μου, ένα βαμμένο σπυράκι. Άμα του βάλω και ένα σβαρόφσκι από πάνω τι θα έχω; Ένα βαμμένο σπυράκι με σβαρόφσκι, πεταμένα λεφτά δηλαδή.

Γιατί να βάλεις φυσούνα πλαστική; Και να τη βάψεις κιόλας; Μπορείς να τη βάψεις με ακρυλικό σπρέι άμα θέλεις. Θα κρατήσει για πάντα; όχι. Θα είναι ωραία; Η πόρτα της τουαλέτας είναι, δεν χρειάζεται να είναι ωραία. Θες μια ωραία πόρτα για την τουαλέτα;

-Ναι γι αυτό ρωτάω, σε ακούω να μου λες. Δίκιο έχεις, ξεχάστηκα.

Προτείνω να βάλεις μια συρόμενη. Το μόνο που χρειάζεται είναι να έχεις έναν τοίχο δίπλα από την πόρτα με διάσταση σχεδόν όσο είναι η πόρτα. Για να ανοίγει. Μόλις καταλήξεις στον μηχανισμό που μπορείς να βρεις πατώντας στο google «μηχανισμός για εσωτερική συρόμενη πόρτα» θα βρεις μια πόρτα που να σου αρέσει, ή ακόμα καλύτερα και πιο φτηνά θα πας στα Praktiker και θα ζητήσεις OCB 3. To OCB 3 είναι η πόρτα αν γυρίσεις το μέσα έξω, από αυτό φτιάχνονται. Το αναμενόμενο αποτέλεσμα θα είναι κάπως έτσι

πόρτα από OCB

Και τα 142 αμερικάνικα μπλογκ που διαβάζω έχουν φτιάξει από μία, τις λένε barn doors και στο Amazon πουλάνε τον μηχανισμό γύρω στα 65 ευρώ (αν πάρεις από εκεί να ξέρεις ότι θα αργήσει να έρθει λόγω brexit) .

Εδώ μπορείς να δεις μια Diy έκδοση αυτής της πόρτας

barn door

Το OCB το προτείνω γιατί κάνει τη δουλειά που θες οικονομικά και είναι industrial που σε έναν τέτοιο χώρο σαν αυτόν που μου περιέγραψες θα κάνει πολύ ουάου εντύπωση και είναι πιο εκλεπτυσμένο gipsy συγκριτικά με αυτό που έχεις τώρα τουλάχιστον. Μετά το βάφεις, του κολλάς έναν καθρέφτη, του βάζεις αφίσες με πινέζες, το κάνεις τοίχο για selfie ότι θες το κάνεις με λίγα λόγια.

Πάνω που νόμιζα ότι τελείωσα με την ερώτηση και ένιωσα ωραία με τον εαυτό μου και πήγα να βάλω ένα τσίπουρο, συνειδητοποίησα ότι πρέπει να σου δώσω και μια δεύτερη λύση ώστε αν δεν σου κάνει η πρώτη να μην χάσω το κέρασμα. Χχχμμμμ….

Αν για οποιονδήποτε λόγο (πχ δεν έχεις έξτρα τοίχο) δεν μπορείς να κάνεις την (καταπληκτική) ιδέα που είχα παραπάνω και βάλεις φυσούνα, μην τη βάψεις αλλά προσπάθησε να εστιάσεις την προσοχή των ντροπαλών φίλων σου σε κάποιον πίνακα στον διπλανό τοίχο, σε ένα παραβάν που θα εκτελέσει χρέη τοίχου, ακόμα και σε μια βιβλιοθήκη / διαχωριστικό δωματίου δημιουργώντας ένα διαδρομάκι προς το W.C. ή το χαλέ όπως το λέει μια φίλη μου εδώ στην επαρχία που ζούμε. Η ζωή είναι μικρή για να καθόμαστε να βάφουμε πλαστικά. Venceremos!

ΥΓ. Να με καλείτε για αλκοόλ όχι για φαγητό, δεν τρώω.

3 σκέψεις σχετικά με το “QnA: Όλα βάφονται…. αλλά…χμ!

  1. Ρε συ skeputin, πραγματικά τώρα, που τα σκέφτεσαι όλα αυτά που γράφεις? Ειλικρινά, έχω πάθει πλάκα με το χιούμορ σου🤣🤣🤣 Btw, αυτό το barn door παίζει και στα δικά μου 142 blogs, σιγουρα έχουμε κάποια κοινά😉😉

    Μου αρέσει!

    • γεια σου! 🙂 142 κοινά δεν είναι λίγα, να γίνουμε φίλες άμεσα χαχαχα.
      Αυτά που γράφω τα έχω πάθει, για το καλό σας τα λέω. (είπε η γριά μπλόγκερ κοιτώντας τις βαμμένες γλάστρες από 5λιτρο ξίδι).

      Μου αρέσει!

Πως σου φάνηκε;

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.