QnA: Όλα του γάμου… shabby chic!

Από Sylia D

Αγαπητή μου skeputin,
μιας κ βρίσκομαι εν βρασμώ ψυχής κ εν μέσω οργάνωσης του γάμου μου έχω να σε ρωτήσω το εξής:
Γιατί οι χαριτωμενιές τύπου ξύλινα love και καρδούλες επάνω σε ντυμένο με 10 τόπια οργάντζα τραπέζι σε προαύλιο χώρο εκκλησίας συναντώνται ακόμα?? Είναι φιλοσοφικού τύπου το ερώτημα σχεδόν αλλά θα με ενδιέφερε μια προσέγγιση με την μορφή Καταδίκης ή απλού κραξίματος… εγώ δεν θα εχω πρόβλημα! Η αλήθεια πονάνε τα ματάκια μου με αυτά που βλέπω σε ανθοστολισμούς κ με περιχαρείς ανθοπώλες που έχουν μόνο αυτή την WOW επιλογή-κομψοτέχνημα με πρώτες ύλες απο τα Jumbo!
Ευχαριστώ κ ελπίζω να μην σε κούρασα, τα λέω κ στο σύμπαν αλλά δεν με ακούει!

.

Απάντηση

Αγαπητή Sylia D η ώρα η καλή! Το στυλ που περιγράφεις λέγεται shabby chic και είναι ΠΑΝΤΟΥ, οι γάμοι θα γλίτωναν; Είναι η λινάτσα, ο φυτικός σπάγκος, τα βαζάκια με τα κεράκια, τα τσίγκινα δοχεία και οι φέτες ξύλου. Αυτά, συν ό,τι άλλο θέλουμε, αρκεί να είναι βαμμένο με άσπρη μπογιά κιμωλίας. Με άλλα λόγια το «vintage» της διακόσμησης.

Η σύντομη απάντηση στην ερώτηση σου, είναι «γιατί είναι τζάμπα», ξέρεις τι κόστος έχει μια φέτα ξύλου; Μηδέν! Η λινάτσα έχει 2 ευρώ το μέτρο και η οργάντζα  2.50. Τα υπόλοιπα αν έχεις πάει στο τζάμπο, ξέρεις. Όταν δώσεις ένα σκασμό λεφτά για τον γάμο, ο στολισμός είναι το τελευταίο πράγμα στη λίστα σου και μετά βρίσκεσαι αντιμέτωπη με το στρας, την πούλια και τον αυγερινό από τη μια μεριά και το «σε αυτό ξεραίνουμε τα κρεμμύδια στο χωριό» από την άλλη.

Ιδέες διακόσμησης για γάμο

Μπορεί να μη σου αρέσουν, αλλά όταν ξεκινάς να συγκρίνεις τις τιμές σου φαίνονται όλο και πιο χαριτωμένα όλο και πιο down to earth, μη μας πούνε και κιτσαρίες οι συμπέθεροι. Μετά το μυαλό σου τρώει αναλαμπές, ότι «δεν χρειάζεται να τα αγοράσω όλα αυτά, μπορούν να είναι DIY,» σκέφτηκες (και μετά το σύμπαν γέλασε σαρκαστικά). Κανείς δεν έχει χρόνο να ράψει 250 μπομπονιέρες λινάτσας (μαδάει) οπότε επειδή έχεις ήδη ψηθεί στην ιδέα, τις αγοράζεις. Marketing του σατανά!

Το πρόβλημα είναι αν δεν θες στρας στα πάντα, ούτε σακιά από αλεύρι, αλλά κάτι ενδιάμεσο σωστά; Δεν αμφιβάλω ότι κάπου θα υπάρχει, το πρόβλημα είναι ότι όποτε πας να ξεφύγεις από το «μαζικό» υπάρχει ένα ανάλογο κόστος. Είτε αυτό λέγεται ΙΚΕΑ, ZARA, JUMBO είτε λέγεται Μύλοι του Αγίου Γεωργίου αν θες να «ξεχωρίσεις» πρέπει να το σκεφτείς την ίδια περίοδο με το νυφικό για να προλάβεις να βρεις τι σου αρέσει. Ή…

.

Ιδέες διακόσμησης για γάμο

Η νύφη δεν το ‘σκασε

Αν και δεν ξέρω το στυλ σου, μια ιδέα που σκέφτηκα εγώ είναι τα μπαλόνια! Σε ένα χρώμα, για να μη θυμίζουν παιδικό πάρτι, μπορούν να είναι δεμένα στα τραπέζια ή να αιωρούνται στο ταβάνι. Είναι πιο φτηνά από τα λουλούδια, πιο ακριβά από τις φέτες ξύλου, αλλά θα φαίνονται υπέροχα στις φωτογραφίες (για να ξεμπερδεύεις και με την εμετική φράση να βάλουμε πολύ ___________  να φαίνεται πιο πλλλούσιο) και θα ακολουθήσει και χαβαλές από τους καλεσμένους (ίσως και κανένα καρδιακό επεισόδιο, αλλά να ξέρεις ότι σε αυτήν την περίπτωση δε σε ξέρω, δε με ξέρεις, δεν σου απάντησα ποτέ και το άρθρο αυτό θα αυτοκαταστραφεί.)

 

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

 

Αν είσαι και πολύ πιο κοντή από τον γαμπρό, μπορείς να τα κρατήσεις αντί για λουλούδια, δες πως ισορροπεί η φωτογραφία!

μπαλόνια στη διακόσμηση γάμου

 

Αυτά από μένα, αν έχετε άλλες απορίες, προτάσεις ή θέλετε να καταδικάσουμε κάποιο trend στείλτε το ανώνυμα ή επώνυμα εδώ . Venceremos!

 

μπαλόνια στους γάμους

 

4 σκέψεις σχετικά με το “QnA: Όλα του γάμου… shabby chic!

  1. Εγώ πάλι λαυτρεύω φέτες ξύλου αλλά άβαφες χαχα! Δυστυχώς δεν το σκέφτηκα στο γάμο μου! Γνώμη μου είναι ότι παίζει σημαντικό ρόλο το που και το πως παντρεύεσαι. Δεν μου κολλάει πχ το shabby chic στο νησί κλπ κλπ!

    Μου αρέσει!

    • τον Νοέμβρη παντρεύτηκε ο αδερφός μου και βάλαμε στα τραπέζια φέτες ξύλου με κανέλες και αποξηραμένα πορτοκάλια,κουκουνάρια κτλ. Επειδή είχε και παλιόκαιρο μια χαρά cozy και ταιριαστά ήταν, αλλά δεν είναι στις φωτογραφίες ας πούμε, τα βλέπεις όταν κάθεσαι και μετά τα ξεχνάς. Τώρα επειδή οι περισσότεροι γάμοι είναι καλοκαιρινοί ναι δεν κολλάει στο θέμα αλλά έχει πραγματικά σημασία να είναι τα τραπέζια στολισμένα; Δεν ξέρω…

      Μου αρέσει!

  2. Ωραίο το αρθράκι. Λοιπόν όταν ετοίμαζα τις μπουμπουνιέρες και τη διακόσμηση για το δικό μου γάμο με λινάτσα και δαντέλα το 2013 δεν ήξερα ότι το συγκεκριμμένο στυλ λέγεται shabby chic και δεν είχα ακόμη pinterest να καίγομαι. Όντως σαν diy κατασκευές είναι εύκολα και οικονομικά. Δεν κινήθηκα σε εκτεταμένη διακόσμηση και υπερβολή. Στο τσακ ήμουν όμως και ευτυχώς λίγο πριν τη μαλ&%$# και την υπερβολή χωρίς λόγο, προσγειώθηκα ομαλά στο στυλ λιτό και απέριττο (και οικονομικό).

    Μου αρέσει!

    • Κι εμένα μου αρέσει και το diy μέρος του και το γεγονός ότι δεν χρειάζεται να δώσεις ένα σκασμό λεφτά για κάτι τόσο αναλώσιμο. Σίγουρα όμως θα προτιμούσα να είχα περισσότερες επιλογές και σε καλή τιμή και δεν είναι ότι έχω ασχοληθεί εκτεταμένα με το θέμα, αλλά σε όσους γάμους έχω πάει βλέπω ή το ένα ή το άλλο. Ο Μινιμαλισμός πάντως είναι το μέλλον συντρόφισσα!

      Αρέσει σε 1 άτομο

Πως σου φάνηκε;

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.